Ocena Jakości Obsługi Pacjenta

Zbieraj dane z perspektywy Tajemniczego Pacjenta!

pharma services

Kompleksowe narzędzie do zarządzania wiedzą i kompetencjami personelu aptecznego

Usługa Tajemniczy Pacjent zapewnia właścicielom aptek szczegółowy wgląd w jakość obsługi farmaceutycznej. Koncentrujemy się na analizie zachowań farmaceutów oraz elementach opieki farmaceutycznej. Ocenie podlega również ogólny wygląd aptek oraz rozmieszczenie i widoczność kontraktowych materiałów POS. Nasze narzędzie skutecznie pozwala podnosić standardy obsługi pacjenta i realizuje cele sprzedażowe. Opracowane autorskie raporty BI umożliwiają wygodną analizę poszczególnych fal badań, identyfikują potrzeby szkoleniowe personelu oraz stwarzają warunki do grywalizacji.

Opracujesz standardy obsługi pacjenta w oparciu o nasze doświadczenie.

Zmierzysz wszystkie istotne aspekty opieki farmaceutycznej.

Ocenisz atrakcyjność apteki dla pacjenta.

Zyskasz narzędzie do motywowania zespołu i projektowania programów szkoleniowych

Otrzymasz czytelny, wygodny raport dostosowany do Twoich celów.

Poznasz silne strony konkurencji.

Nie wiesz czy ten produkt odpowiada na Twoje potrzeby?

Służymy pomocą. Chętnie Ci pomożemy  podczas konsultacji z naszym specjalistą. Umów spotkanie już dziś.

Dostarczamy liderom rynku dane w wygodny i nowoczesny sposób. Sprawdzamy się tam gdzie budujesz strategię, planujesz nowe wdrożenia, chcesz mierzyć efekty, poszukujesz nowych rozwiązań dla Sprzedaży i Trade Marketingu.

Instytut Analiz Gospodarczych sp. z o.o.

KRS: 0000606477

NIP: 5252650705

REGON: 363923143

Kontakt

ul. Leszno 21 pok. 205
01-199 Warszawa

tel. 669 540 300

biuro@businesspoint.pl

© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności